יום שבת, 27 בדצמבר 2014

קוראת דברים לסדר

לקראת השנה החדשה, כמו כולם גם אני מגיעה לתובנות ומכינה רשימת רזולוציות. אז אני לא הבן אדם הכי מאורגן ומסודר בלשון המעטה. אני תמיד מקנאה בבנות שיודעות איך לקפל יפה את הבגדים שלהן ולאחסן אותם באופן פרקטי בארון. אני תמיד מקנאה בבנות שיודעות לשים את כל התכשיטים והפיצ'עפקס שלהן בקופסאות יפות וחמודות ואני תמיד מקנאה בבנות שהבית שלהן מסודר ומצוחצח למשעי.
תמיד נראה לי שבנות כאלו הן פשוט הרבה יותר שלוות, שכמו שהבגדים שלהן מקופלים יפה, כך גם השאיפות, המטרות, המחשבות והלבטים שלהן, מאורגנים ומקופלים יפה על מדפי ליבן.
הרזולוציה הכי גדולה שלי לשנה החדשה היא לקרוא דברים לסדר. לארגן את השאיפות והרצונות שלי וגם את הלבטים והמחשבות הפחות טובות כל אחת ואחד בפינה שנועדה עבורו או עבורה בלב, בכבד, בלבלב, באונה הימנית, בתריסריון, באונה השמאלית, בכל חלקי הגוף.
ההתמקדות הראשית עומדת להיות בארון הבגדים שלי כאשר המוטו המרכזי שמנחה את כל העניין הוא Out with the old, in with the new. תחילה אפנה את הדברים הממש ישנים והממש קטנים. לאחר מכן אעבור לדברים יפים וטובים אבל כאלו שלי באופן אישי קצת נמאס מהם. את הדברים הישנים והקטנים אני חושבת שאתרום לצדקה, לעמותה כלשהי ואת הדברים היפים והטובים אעביר הלאה באמצעות אפליקציה ממש לוהטת להחלפת בגדים בשם טרנץ'. אחרי שאעשה זאת יתפנה לי מקום בארון ואולי גם בלב ואוכל למלא את שניהם בחלומות חדשים ואולי בסוף אהיה קצת יותר כמו הבנות מלמעלה, הבנות המסודרות האלו. אולי.
ואולי זו תהיה גם הרזולוציה לשנה החדשה של בטי דרייפר. יותר החלק של הארגון והסידור במובן הנפשי כי הארון שלה בטוח מסודר. ואי אפשר בלי הדימוי האיקוני הזה של בטי יורה ביונים של השכן:

מד מן חזרי כבר לחיי!

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה