יום שבת, 25 באפריל 2015

Post birthday blues

לאחר שחגיגות היומולדת המדהימות שלי התמוססו לתוך הריק של השגרה, אני נאלצת להתמודד עם הבלוז שאחרי. בסוף השבוע של יום ההולדת שלי היינו באמירים שבצפון הרחוק והירוק וחזרנו ביום ראשון בצהריים שאותו בגדול העברתי בשינה בסימן הדחקה/דיכאון וכמובן שלאחר שהקצתי אי שם ב6 בערב, הרגשתי ממש רע על כך.
פעם שנ"צ היה הכרח מתוק והיום זה סתם עוד דבר להרגיש אשמה עליו ובכך הוא מצטרף לשורה ארוכה של סוגים שונים של בטלה: ה-ראיתי פרק אחד יותר מדי, ה-בהיתי בפייסבוק למשך שעה תמימה, ה-זה הזמן הכי טוב לסדר את הניירת המיותרת ששוכבת כבר שנה על השולחן וזאת כמובן במקום לעשות משהו שנחשב לכאורה מועיל יותר. בגדול, מדובר בסימפטום שרבים מאיתנו לוקים בו: דחיינות.
האמת שקצת קשה להיות מועילים אם כאשר חוזרים הביתה שבים לפיג'מה או כשקמים בבוקר נשארים עם הפיג'מה, זה עושה ממש קשה לא לרצות להפוך לאחד עם הכרית ולכן הגעתי למסקנה שאני צריכה להשיג בגדי בית שווים שיחדירו בי את רוח הפרודוקטיביות (כן כן, אני מאלו שרובצים בפיג'מה כל היום). בגלל שהיה לי יומולדת עכשיו, אני יכולה להרשות לעצמי לבזבז קצת כסף על עצמי ובגלל שאני עצלנית אז את הסיבוב שלי עשיתי באמצעות סקרין שופינג. מכיוון שלא ממש קיימת קטגורית "בגדי בית" עשיתי מחקר קטן שיצא לדרך עם ההשערה שבגדי בית צריכים להיות נוחים אך עם זאת לא לגמרי פיג'מתיים והממצאים הם המון גופיות וטי-שרטס גרפיות עם כל מיני ציורים ומילים למיניהם.
בהשראת אמנים:
UNIQLO-Andy Warhol
UNIQLO-David Shrigley
בהשראת גיבורי ילדות:
UNIQLO
בהשראת בעלי חיים:
ModCloth
ModCloth
בהשראת גיבורי על:
UNIQLO
ModCloth
גם מכנסיים זה חשוב ומכנסי טרנינג עם כוכבים זה חובה:
מרמלדה מרקט-Six Seconds
בשביל להשלים את היעילות על הבוקר ובכלל, אין כמו ספל יפה ומעוצב בשביל לעורר בנו השראה ושוב גם כאן, אלו עם הציורים החמודים והמילים המשעשעות עשו לי את זה הכי הרבה.
ASOS
Etsy-MyDearDarling
Etsy-InAGlaze
Etsy-JannersMugs
שבוע טוב ויעיל שיהיה!

2 תגובות :

  1. בא לי הכל! בעיקר את הכוסות, למרות שממש אין לי מקום בבית
    הלוואי שהייתי יכולה ללכת עם טרנינג כוכבים וגופיית באטמן למשרד

    השבמחק
    תשובות
    1. כן הא:) לפעמים זה גם ההפך אבל... לפעמים הייתי רוצה להשקיע יותר בבגדים לעבודה ובמקום זה אני מתעצלת והולכת על מה שנוח ולא בהכרח תמיד שיא השיק...בכל מקרה, מה שבטוח, אני חייבת לשדרג את סביבת העבודה הבייתית שלי כדי שאוכל להיות יעילה יותר בימי חופש ואפילו בסופישבוע... בינתיים לא מאוד מצליחה אבל מקווה לטוב:)

      מחק