יום שבת, 21 בפברואר 2015

The 80's ain't so bad-Proof #1

אז לפני שמד מן חוזרת כדי להגמר ולפני שנשוב להתמוגג מהדמויות הצבעוניות שנמצאות כעת ממש בסוף שנות ה-60 ופוסעות הישר אל שנות ה-70 של המאה העשרים,
אני בינתיים צופה בסדרה שמתרחשת בעשור אחר, אבל לא פחות אהוב, בטח יש כאלו שיחלקו עליי, כן, מדובר בשנות ה-80 והסדרה היא "האמריקאים". זוהי סדרה שמגוללת את סיפורם של זוג מרגלים סובייטים שחיים בארה"ב כבר כעשרים שנה וכל עניין הריגול, הזהויות הבדויות, הסודות והשקרים מתובלים בדרמה משפחתית סבוכת רומנים סוערים, בגידות ואהבות חדשות וישנות. כמו בכל סדרה שאני צופה, לפני שאני מחליטה אם אני אוהבת אותה או לא (זה קורה בדרך כלל בחמש דקות הראשונות) אני מספיקה כבר לעשות סקירה נלהבת של מה מצפה לי בתחום הלבוש והסדרה הזו מספקת לא מעט מטעמיי אייטיז. נכון, הם רוסים שחיים בארה"ב אבל כל הבגדים של אליזבת ג'נינגס (קארי ראסל) מזכירים לי את הבגדים של אימא שלי מאותה תקופה, אני פחות הייתי בתמונה אז, הגחתי בשלב מאוחר יותר בעשור המדובר אבל בכל זאת חלק מהבגדים נשמרו. מה שמוביל למסקנה שלמרות המלחמה הקרה וחילוקי הדיעות בלשון המעטה בין שתי המעצמות, אולי דווקא בתחום הלבוש הייתה הסכמה. אני זוכרת את הג'ינסים המתרחבים והפדלפונים (מכנסי פיל, פעמון-יש להם כל כך הרבה שמות), את חולצות וסריגי הגולף, את החצאיות עד הברכיים והמגפיים שנושקות להן, את חולצות הפסים מבד פוליאסטר מבריק או לחילופין שיפון נשפך ואיכותי ועוד רבים וטובים אחרים שלצערי כבר אינם בנמצא. בטח אוכל לחפור כמה תמונות ולהעלות אותן בהמשך. בינתיים, קבלו את פליסיטי החמודה בלוק הו-כה אחר (בעיקר מוטרד כל הזמן, טוב, היא מרגלת-יש לה הרבה על הראש):








שבוע חמים ונטול דאגות.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה