יום שלישי, 17 במרץ 2015

A walk down memory lane #1: Headbands

מאז ומתמיד אהבתי סרטים לשיער, לפחות מאז שהייתה לי האופציה לבחור את האקססוריז שלי בעצמי. לא הייתי מהתינוקות/הילדות הקטנות שהאימהות שלהן היו מלפפות עליהן סרט שמכסה את כל הראש הקטן שלהן. במקום זאת, הסתובבתי עם הקרחת שלי עירומה וחשופה, ללא קישוטים מיותרים, כבר אמרתי ילדות עשוקה/ חינוך סובייטי? בכל מקרה, בערך מגיל 8 אני ממש זוכרת את עצמי עם סרטים וכילדה שהעבירה את מיטב שנות ילדותה בשנות ה-90, עמד לרשותי מבחר עצום של סרטים מבד בכל מיני מרקמים: כותנה חלקה או זאמש מחוספס והם היו מוחזקים באמצעות גומי, כן, אלו שהיו פשוט לופתים את הראש. למי שלא זוכרות/לא יודעות על מה אני מדברת (אני בטוחה שאין חיה כזו כאן), לא אחסוך מכן דוגמאות. אחת הילדות החמודות שעשתה שימוש בסרטים לשיער בשנות ה-90 הייתה מליסה ג'ואן הארט בסדרה, Clarissa Explains it all. אין ספק שהסדרה היוותה השראה עבורי וממש אהבתי את הבגדים שלה וכמובן את הסרטים, היא הייתה כזו קולית!
ובקפיצה גדולה היישר לשנות ה2000, אקדיש את הפסקה הבאה למי שהביאה ללא צל של ספק את הקאמבק של הסרטים לשיער והיא..תופים בבקשה! ! ! קווין B (לא, לא ביונסה), הלא היא בלייר וולדורף, יקירת האפר איסט סייד. בלייר תיבלה את הסרטים המוכרים מהניינטיז באמצעות קמצוץ של זוהר, קורטוב של שיקיות וחופן של יוקרה. בתור מישהי שהיו לה הרבה תככים ומזימות לרקוח בראשה היפה, היא הייתה צריכה לעטוף אותו בסממן היכר דומיננטי למען יראו וייראו והיא  נשאה את הסרטים בחינניות ואצילות כיאה למלכה האם.
טרנד סרטים נוסף שבא וחזר ובא והלך הוא טרנד הבנדנה. אני זוכרת שהייתה לי בנדנה אבל זה היה בתקופה הרעה של הבנדנות כשלא השתמשו בהן בתור סרט, אלא בתור כובע שעשו ממנו משולש שכיסה את מרבית השיער מאחורה. זה בהחלט היה פספוס הבנדנה הגדול, אבל היא הצליחה להציל את כבודה כשהיא חזרה בתור סרט וזה בהחלט מגניב וכיפי.


ולבסוף, הגלגול הנוכחי של הסרט לשיער הוא הסרט עם פס המתכת בפנים שעוזר לייצב ולכוונן את הסרט על הראש ומהווה בעצם שילוב של הסרט הרגיל והבנדנה. אני רכשתי את הסרט הראשון שלי מהסוג הזה בטי מרקט לפני כארבע שנים והוא מלווה אותי עד עצם היום הזה. מי שמדגמנת את הסרט הזה בייצוגיות רבה היא טיילור סוויפט המתוקה והאהובה:


הקטע המגניב בסרטים האלו הוא שנראה לי שזה לא כ"כ קשה להכין אותם לבד. אני בהחלט הולכת להתנסות בDIY בנושא ולחזור עם עדכונים מהשטח. ובינתיים, הנה אני עם סרט הפולקה דוטס שרכשתי מאלדו:
(*צולם במצלמת פלאפון בשל בעיות טכניות במצלמה הרגילה)

מה הסרט שלכן? אשמח לשמוע:)
פולי

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה