יום שבת, 16 במאי 2015

אתגר: עובדת עם מה שיש/אאוטפיט #1 Working that collar

יש לי הרבה בגדים. לא המון, אבל דיי הרבה ואני חייבת להודות שאני ממש לא שופוהוליקית. אני לא קונה בגדים כל יום ואני לא מוציאה המון כסף על זה ולאחרונה התעורר בי צורך עז להפסיק לקנות בכלל. כן כן, שמעתם נכון. הרצון הזה מגיע מכמה סיבות. קודם כל, תרבות הצריכה אורבת לנו בכל פינה-אפפעם לא יהיו לנו מספיק בגדים, תמיד נרצה עוד ועוד פריטים. יש כל כך הרבה דברים יפים שם בחוץ, ככללל כךךך הרבה סגנונות וטרנדים שונים ומשונים שגם אם נקנה כל יום בגד חדש, תמיד נרגיש שחסר ושבא לנו עוד משהו. לזה מצטרפת העובדה שאני גם ככה לא שופוהוליקית מדופלמת ולזה מצטרפת אולי התובנה הכי גדולה שלי לאחרונה: להאט את הקצב בכל תחומי החיים (וזאת בהשראת התנועה להאטה שבזמן האחרון אני מכורה למאמרים והכתבות שלהם).
כל הנאמר לעיל הוביל אותי פשוט לרצות "לעבוד עם מה שיש" ולפצוח באתגר של 16 אאוטפיטים שונים יפים ומגניבים מהבגדים שכבר קיימים בארוני למשך של כשלושה חודשים שבמהלכם אני לא ארכוש אף פריט חדש! זה ממש לא אומר שאני מוותרת על אופנה, זה פשוט אומר לוותר על לרכוש לזמן מה.
עד היום הבלוג לא שימש כפלטפורמה לתיעוד אאוטפיטים ובגדים שאני לובשת כי אולי סתם התביישתי או הרגשתי לא בנוח ואולי זו בכלל עצלות, מה שבטוח זה שבשביל שאני אעבוד עם מה שיש ואצליח לנצל את ארוני הקיים עד תום, אני אזדקק לתיעוד של כך משתי סיבות:
א. אם אני לא אתלבש בשביל הבלוג כנראה שאני לא אעבוד עם מה שיש, אלא פשוט אדבק לאותם כמה פריטים בודדים שאני מרגישה איתם הכי בנוח ולכן לובשת בעיקר רק אותם.
ב. בתקווה, הצילומים לבלוג יצליחו לגרום לי ללבוש את מה שיש כבר ברשותי ולהראות שאפשר לעשות את זה בלי לרכוש פריטים חדשים בכלל.

האאוטפיט הראשון באתגר הוא: Working that collar








לפני כחודש קיבלתי ליום ההולדת מבנזוגי היקר את הצווארון המהמם שבתמונה. מדובר בצווארון של NEAT, מותג שהוקם על ידי הילה יחימוביץ' קדמון ובעלה עידו קדמון. שילבתי את הצווארון עם חולצה כחולה דיי בייסיקית עם טוויסט בשרוול וחצאית מיני ירוקה עם טקסטורה יפה. כפי שניתן יהיה לראות בתמונות, הצווארון ממש משדרג את הלוק ומוסיף צבע, תחכום ורעננות.









תודה לגיל על התמונות:)

אני לובשת:
צווארון-Neat
חולצה-ספרינגפילד
חצאית-H&M
נעליים-חנות בשנקין
עגילים ותיק-טרנץ'
משקפי שמש-Beverly hills polo club  


2 תגובות :

  1. לא ברור לי איך לא הכרתי אותך עד עכשיו
    בלוג מקסימקסים!!!!

    השבמחק
  2. איזה כיף להכיר עכשיו!
    תודה:)

    השבמחק