יום חמישי, 28 במאי 2015

שבועות בנחשולים/אאוטפיט #2 באתגר

התחלתי את האתגר לפני שני שבועות ואאוטפיט אחד וכבר יש לי כמה תובנות בעניין. אחת מהן הגיעה בדמותו של חלום, יותר בכיוון סיוט שחלמתי לפני מספר לילות ובו הייתי בחנות בגדים שבחלום תויגה כטופשופ, אבל יותר הרגישה כמו Forever21 ואחזתי בחצאית מקסי בצבעי בז' וורוד ניאון וממש חשקתי בה, אבל בגלל האתגר לא יכולתי לרכוש אותה והרגשתי את תחושת התסכול והאכזבה, אבל כשהתעוררתי לא הוקל לי ולא חרה לי אלא בעיקר הפתיע אותי משלוש סיבות: 1. האמת (המרה) היא שאין לי אף פריט מטופשופ וזה לא שלא ניסיתי, ככה יצא פשוט. 2. שבועיים בשבילי זה לא כזה הרבה זמן בלי לקנות שום דבר. 3. בשום מציאות שהיא לא הייתי רוכשת חצאית כזו. היא היתה ממש כעורה.

תובנה נוספת בעניין היא הידיעה שהקונספט של לרכוש מעט ולשאוף לארון מינימליסטי קיים כבר זמן מה במחוזותינו ואנשים מתנסים באתגרים ופרויקטים שונים על מנת להגיע למקום הזה של מלתחה שימושית ועם זאת יפה וגם מגוונת וזאת באמצעות מספר לא רב של פריטים הקיים בתוכה, כך שהאתגר שלי לא חדשני ולא פורץ דרך בשום צורה וזה הוביל אותי לתובנה השלישית-האם זה בכלל אתגר? הרי היבט גדול של בלוגי אופנה מתבסס על תיעוד של אאוטפיטים וסגנון אישי ולא באמת נחוץ שום "אתגר" בשביל להתלבש ולהצטלם ובטח גם ברבים מהמקרים לא מתבצעות רכישות של פריטים חדשים. אז מה הקטע בכלל?

אז הקטע בכלל וזאת התובנה האחרונה בנושא עד כה שאולי זה לא אתגר חדשני ואולי זה אפילו לא אתגר, אבל זה בהחלט גורם לי להסתכל על המלתחה ממבט על וכשאני חושבת על מה אלבש בפעם הבאה, יותר ממה שיש לי אני יודעת מה חסר לי. הפזיזות ואי היכולת לדחות סיפוקים שמאפיינות שוטטות בחנויות נדחקות הצידה ובמקומן הכל הופך להיות מפוקס יותר והווישליסטס לא מורכבות מעוד דברים יפים, אלא מהדברים שחסרים בארון הספציפי שלי, פריטים חיוניים שיגרמו למלתחה שלי להתרומם ולאו דווקא פריטים טרנדיים תלויי זמן ומקום. אני יודעת, גם זו לא איזו תובנה מרחיקת לכת, אבל בכל מקרה רציתי לשתף.


עוד משהו שרציתי לשתף בו וכבר שתלתי כמה גלימפסים ממנו, זה האאוטפיט השני ב"אתגר-לא-אתגר" שלי. 
בסוף השבוע האחרון בילינו בכפר הנופש בקיבוץ נחשולים, משהו שאנחנו (בנזוגי, אני וכללל המשפחה שלו) עושים מדי שנה בשבועות. זו חופשה מאוד נינוחה, כזו שהמטרה שלה היא לגמרי למלא מצברים ולצבור אנרגיות מחודשות; אוכלים, קוראים, רוחצים ורובצים. אלו היו הימים של אחרי השרב הקטן ולפני השרב הגדול והימים היו חמימים והערבים היו קרירים ונעימים. 





תודות למזג האוויר המושלם הזה, יכולתי לעטות על עצמי את ג'קט הג'ינס והצעיף כוכבים-פסים שלי, פריטים יחסית חדשים בארון (נרכשו לפני תחילת האתגר כמובן), חצאית מקסי מלטפת ונעלי ספורט שכיף להתהלך ולקפץ בהן ברחבי הקיבוץ.



לבשתי:
צעיף-ספרינגפילד
ג'קט ג'ינס וגופיה-H&M
חצאית-תמנון
נעלי ספורט-Gola מAsos

ושוב תודה ענקית לגיל על התמונות!

סוף שבוע רגוע שיהיה:)

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה