יום רביעי, 7 בינואר 2015

שופינג מקורה או הוויש ליסט שלי לחורף

בחוץ גועשת ורועשת לה סופה, יורד המון גשם וקר, קר מאוד, בררר...
אז חשבתי להתלבש בשביל לחמם את הגוף ולכתוב בשביל לחמם את האצבעות.
איך יוצאים מהמיטה בחורף? כל כך חם ונעים ובחוץ סוער וקר.
איך נושמים בחורף? האף תמיד סתום וכל הזמן מצוננים.
איך עושים כלים בחורף? המים קרים וממש לא מתחשק לידיים להרטב.
איך מטיילים בחורף? הכל מלא בבוץ וכל הזמן פוחדים להחליק.

ואם זאת למה אנחנו כל כך אוהבים את החורף?
מטים את אוזננו למשמע הרעמים ומחבקים אדם אהוב קצת יותר חזק,
מפנים את עיננו הנוגות אל עבר החלון המלא בטיפות ומתמלאים בתחושת נוסלטגיה,
אולי זה סוג של הבניה חברתית כמו הסיבה שכולנו רצים לצלם קשתות בענן,
יש דברים שהם פשוט כאלה, פשוט טובים, פשוט מחברים בין כולם.
אז כשיורד גשם וקר אנחנו בעיקר מחפשים מחסה,
ואין מחסה טוב יותר מהבית המחומם שבו אנחנו יכולים לשתות תה מהביל מול אתרי שופינג קסומים שרק קוראים לנו לבוא להציץ ולהתכסות מכף רגל ועד ראש.
אני בחרתי באתר השופינג Asos המוכר והאהוב כדי לבזבז שם כמה פאונדים שאין לי.
חכו לזה
...........
...................
זו הפעם הראשונה שאני מזמינה בגדים מאתר אינטרנט (!!!).
כן, אני יודעת, איחור לא אופנתי בכלל.
האמת שזה לא בגלל שהכרתי את האופציה הזו רק עכשיו וזה לא שלא שטפתי את עייני בדברים היפים שיכלו להיות שלי בקליק אחד על העכבר. אני מניחה שזה בגלל נוכחותו העיקשת של מחסום כלשהו שמנע ממני לעשות את זה והביא עימו המון תירוצים מכל מיני סוגים: "מה אם זה לא יתאים לי?" "עד שאני אתלהב אני אצטרך להחזיר" "אני מעדיפה למדוד ולהרגיש את הבד ולראות את זה על הגוף לפני שאני קונה". תירוצים שבעיקר מנעו ממני מלהתנסות בחווית קנייה שונה ובתור חובבת בגדים זה בהחלט חסרון גדול. ובכן, לא עוד! משיטוט באתר הרכבתי לעצמי Wish List חורפית שמכסה אותי מכף רגל ועד ראש ועוזרת לי להתמודד עם העולם הסוער שבחוץ:

גם בתוך הבית חשוב להיות מכוסים וה-Onsie החמוד הזה עושה את העבודה (לצערי פספסתי את ה-Onsie פרה):
אני חייבת לומר שלא תכננתי מראש את הבחירה, פשוט בחרתי בפריטים שהתלהבתי מהם באותו הרגע ומבלי להתכוון אפשר לראות כאן מוטיב חוזר: הרבה שחור-לבן בוריאציות משובצות או מפופטות (פפיטה) והבלחה של הצבע האדום שמגיעה מהחצאית ומהכובע שמשגר אותי היישר חזרה למאמא רוסיה (ששם באמת קפוא עכשיו). נראה לי שהתהווה כאן לוק לא רע בכלל וכמה פריטים שווים שניתן לשלבם עם הרבה דברים שכבר קיימים בארון שלי.
ועכשיו בחזרה למציאות: מכל הדברים ברשימת המשאלות הוזמנו עד כה רק הגרביונים והגרביים, כך שייקח זמן עד שאוכל להרכיב את המראה החלומי, אבל זה בסדר מבחינתי מכיוון שזוהי רק תחילתה של ידידות מופלאה:)

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה