יום חמישי, 22 בינואר 2015

The dreamers type

תמיד קינאתי באנשים שבסוף יום עבודה קשה ומפרך פשוט יכולים להתמסר לקריאה.
אני אוהבת לקרוא ועל השידה ליד הצד שלי במיטה יש לפחות שלושה ספרים, אחד נראה לי שסיימתי, את השני בטוח התחלתי ובשלישי נתקעתי איפשהו באמצע.

לפעמים אני פשוט לא יכולה לעזוב הכל ולקרוא וכשאני אומרת לעזוב הכל אני מתכוונת בעיקר למחשבות. לקראת סוף היום המחשבות עולות ומציפות את ראשי והודפות את המילים הכתובות הצידה. תמיד נראה שדווקא האנשים הכי עסוקים שאמורים להיות הכי טרודים הם אלו שיכולים פשוט לשים הכל על הולד, לרוקן את המוח ולתת למילים למלא אותו, כאשר דווקא אלו שנראים קצת יותר משועממים ופחות עסוקים הם החולמניים שפשוט לא מצליחים לעצור.
אז אני מהחולמניים האלו וכשאני רוצה להתמסר למשהו, אני שמה את הספר בצד, עוטפת את עצמי בפיג'מת פלנל מעוטרת בינשופים ומתכרבלת בשמיכת פוך עם הדפס גיאומטרי מגניב ששולחת אותי בעדינות לתוך הלילה החמים שבו המחשבות מפנות את מקומן לחלומות.



לילה טוב:)

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה