יום שני, 15 ביוני 2015

שלכת אדומה של פרחים וציפורים

מתוך האינסטגרם שלי: POLVISH

את התמונה הזו צילמתי מחוץ לחלוני לפני כשנה עם סוף האביב ותחילת הקיץ, העונה ההיברידית הזו שבה עצי הצאלון מתעטרים בפרחים האדומים היפים שלהם. גם השנה ממש התלהבתי מהגעתם של הפרחים האדומים היפים האלו, אבל הפעם לא הסתפקתי רק בצילום העץ, אלא החלטתי לצאת אל הרחוב וממש לחגוג את הפריחה המקסימה ואפילו יותר מזה לחגוג עם עלי הכותרת שנשרו מהעץ וכיסו את השדרה בשלכת אדומה יפהפיה.



לכבוד המאורע לבשתי שמלת מכנסיים (skort) שבעצמה חוגגת שלכת אדומה, אמנם של ציפורים ולא פרחים...והתיק האדום שגם עליו נחתו ציפורים התחבר לי בצורה מושלמת עם השמלה ועל אף החפיפה של האלמנטים לא נוצר מראה סטי מדי.





אדום לא מתקשר לי כל כך לקיץ ועלים אדומים עוד יותר מרגישים לי כמו משהו שבכלל שייך לסתיו ניו-יורקי אמיתי כזה אבל הטבע רצה אחרת והנה הם כאן-העלים האדומים של הקיץ (גם אם זה רק עלי כותרת ולא שלכת אמיתית) בהתאמה, גם הלוק שלי לא קיצי במיוחד, אם למשל מצרפים לאאוטפיט הזה גרביונים וז'קט זה בקלות יכול להיות מראה סתווי ואפילו חורפי, אבל גם העלים האדומים יכולים להיות לגמרי סתוויים והם לא. אפשר פשוט לסכם בכך שלפעמים גם בקיץ בתל אביב, אפשר להרגיש כמו בסתיו בניו יורק (כשמתעלמים מזה שלא מדובר בשלכת באמת... אבל לא באתי להיות פרטי פופר...) Amen to that!





מלבושי (האאוטפיט החמישי באתגר): 
שמלה-זארה
תיק-סוהו
נעליים- קאפל אוף
גרביים-ASOS

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה