יום שבת, 6 ביוני 2015

Owning that Denim Vest

מעבר לרעיון והעקרון שעומד מאחורי האתגר, בשלב הראשון הוא "מכריח" אותי להתלבש ולהצטלם, משהו שכבר כתבתי כאן שלא בא לי כל כך בקלות. שלא תבינו אותי לא נכון, זה לא שאני לא אוהבת להתלבש ולהצטלם ואחרי זה גם לכתוב על כך בבלוג, בדיוק ההפך-זה דווקא מסב לי הנאה רבה. זה פשוט מהדברים האלו שאם אין פלטפורמה נוחה שמכילה אותם (הבלוג) ו"מטרת על" שמהווה תמריץ (האתגר) פשוט לא הייתי עושה זאת.



בשלב השני, בשביל להתלבש ולהצטלם רצוי לצאת מהבית, תמונות בחוץ באור יום יוצאות הרבה יותר יפה, ואם כבר עשינו זאת, אז מה, לא נשלב בילוי כלשהו? כמובן שזה עובד גם בצורה ההפוכה-קודם כל קובעים בילוי ועל הדרך מצטלמים... הבעיה היא שאני ממש מתעצלת לפעמים ולכן האתגר מהווה תמריץ עבורי לא רק בשביל להתלבש ולהצטלם, אלא גם בשביל ממש לצאת מהבית ולכייף.



בשבת שעברה אני וגיל הלכנו למוזיאון תל אביב (כן...זה בעיננו בילוי כיפי) אחרי המון זמן שלא היינו שם וראינו כמה תערוכות מוצלחות יותר וכמה תערוכות מוצלחות פחות. בעיקר אהבתי את התערוכה של אורי גרשט: רסיסים-שהספקנו לתפוס אותה ממש ביומה האחרון. הייתה לי מחשבה להצטלם ברחבה של המוזיאון כי המקום מאוד פוטוגני, אבל החלטתי לשמור את זה ליום ואאוטפיט אחרים. אחרי המוזיאון המשכנו להתהלך, אכלנו המבורגר מושחת ב'עד העצם' בעודנו מעלים את רף הגיל שם, כאשר הקליינטורה הדומיננטית היתה זוגות צעירים בהירי שיער, שזופים ומריחים מים, ממש לא זוג בורגני וזקן כמונו שבדיוק נפלט מסיבוב קולטורה במוזיאון.



לא נתנו לזה להעיב על רוחנו ואפילו החלטנו להמשיך את סיבוב הקולטורה שלנו במה שהיה פעם בית הקירור של השוק הסיטונאי ברחוב החשמונאים במסגרת אירועי "אוהבים אמנות. עושים אמנות" שהיה ממש מגניב וזאת בעיקר בזכות המקום עצמו, מבנה תת קרקעי, תעשייתי, עצום. היה ממש אדיר להסתובב בין החללים השונים ופתאום אני קולטת שזה נורא חבל שלא צילמתי שם אף תמונה.


אחרי הסיבוב הזה, המשכנו בדרכנו הביתה וממש בקרבת מקום, נמצא מה שעתיד להיות בקרוב מעין מתחם אחורי חמוד שיאפשר גישה למסעדות שממוקמות ברחובות הארבעה והחשמונאים, שזה בהחלט שדרוג מהלוק של ה"חצר האחורית" הלא מטופחת שנכח שם עד היום, למרות שגם למראה הזה יש קסם ולכן החלטתי לעצור שם ולצלם כמה תמונות עם סרט מH&M, טי-שרט מH&M, ווסט גי'נס מחנות יד שניה-Buy Kilo, ג'ינס מזיפ וסליפרס קרושה של Air Walk-לוק שמהווה את האאוטפיט הרביעי באתגר! ווהו!



כבר תקופה ארוכה שתרתי אחר ווסט ג'ינס שכזה ומצאתי אותו בBuy Kilo שממוקמת ממש ברחוב שאני גרה בו. ערב אחד בדרכי הביתה מהעבודה נכנסתי לחנות וכשבאתי לשלם על חולצה שאהבתי, ראיתי את הוווסט הזה על המוכרת שרק לקחה אותו לסיבוב ומפה לשם הוא הפך להיות שלי:)



שבוע טוב שיהיה ותהפכו דברים לשלכם!

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה